Wymagania:
· Umiejętność pracy w zespole
· Brak lęku wysokości
· Dobry stan zdrowia
· Dobra ogólna sprawność fizyczna
· Odpowiedzialność
· Zdyscyplinowanie
· Skrupulatność i sumienność
Oferuję:
· Zdobycie doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
· Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
· Stałe zatrudnienie
· Atrakcyjny system wynagrodzeń
· Terminowe wpływy wynagrodzenia
· Pełny zakres ubezpieczeń zdrowotnych i emerytalnych
· Możliwość wyjazdów poza granice kraju
· Odzież robocza i sprzęt roboczy
Osoby zainteresowane zapraszam:
- do nadsyłania CV na adres podany niżej z dopiskiem:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
- lub kontakt pod numerem telefonu: 696 075 633
Lokalizacja: 09-400 Płock, ul. F. Chopina 1
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo z możliwością
dalszej współpracy
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Zakres obowiązków:
* zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu
* zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
* obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz połączeń telefonicznych
* organizacja obiegu dokumentów, właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja
* organizacja i obsługa spotkań biurowych i biznesowych
* współpraca z urzędami, kancelariami i firmami zewnętrznymi
* prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu
* asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Spółek
* wykonywanie bieżących zleconych prac biurowych i administracyjnych w tym m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism, wypełnianie wniosków itp.
Nasze wymagania:
* umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office,
* samodzielność, odpowiedzialność oraz sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,
* dobra organizacja pracy,
* dyspozycyjność
* komunikatywność, skrupulatność,
* preferowane ukończone kierunki studiów wyższych: prawo, administracja, ekonomia, rachunkowość lub pokrewne
Mile widziane:
* doświadczenie na podobnych stanowisku,
* prawo jazdy kat. B.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV do naszej firmy na adres e-mail: progresplock(małpa)wp.pl do dnia 07. 05. 2024 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zakres obowiązków:
-dokładanie towarów
-dbanie o estetykę sklepu
-pomoc w obsłudze klientów
Możliwość przyuczenia do zawodu, praca na pół etatu lub pełen etat. Możliwość stałego zatrudnienia
Chcesz coś sprzedać, kupić lub oddać w Płocku lub okolicy?
W każdym momencie możesz dodać swoje własne darmowe ogłoszenie.