Kierownik Regionalny APT

Opublikowano 28.02.2024 11:22. Ostatnia modyfikacja 25.03.2024 12:26
Masz doświadczenie w pracy tymczasowej i cechy prawdziwego lidera? Twoim żywiołem są spotkania handlowe i codzienny kontakt z Klientem? Zapraszamy do naszego zespołu.
Oferujemy Ci:
- Stabilne zatrudnienie w postaci umowy o pracę, kontrakt B2B
- Atrakcyjny system wynagrodzeń adekwatny do Twojej wiedzy i doświadczenia,
- Masz realny wpływ na to, ile zarabiasz: premia uzależniona od Twoich wyników,
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
- praca od zaraz
Zakres obowiązków:
Jako Kierownik Regionalny będziesz odpowiedzialny /a za planowanie i realizowanie strategii sprzedażowej w regionie. Będziesz odpowiadał /a za zarządzanie i koordynowanie pracy oraz realizowanie planów przez zespół który stworzysz.
Do obowiązków Kierownika Regionalnego należy również:
- zarządzanie, planowanie i kontrolowanie budżetu oraz kosztów związanych ze sprzedażą.
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji handlowych
- Realizacja planów sprzedażowych
- Kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych
- Identyfikowanie nowych możliwości, proponowanie nowych strategii rozwoju oraz zarządzanie rozwojem usług (agencja pracy tymczasowej, rekrutacje stałe) będą Twoim kluczowym zajęciem. Liczymy na Twoją kreatywność oraz znajomość branży.
Szczególnie ważne jest dla nas to, w jaki sposób będziesz reprezentował /a naszą firmę. Spotkania biznesowe, aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjacje warunków współpracy będą Twoimi codziennymi zadaniami. Poszukujemy osoby, która z ogromną uważnością będzie podchodziła do naszych klientów i ich potrzeb oraz będzie się angażować w działania wizerunkowe.
Jako Kierownik Regionalny będziesz odpowiedzialny /a za realizację wskaźników biznesowych, sporządzanie raportów, analiz oraz zestawień na potrzeby firmy, oraz klientów.
Oczekujemy:
- Poszukujemy kandydatów z min. 3-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku w agencji pracy tymczasowej.
- Doskonała znajomość branży oraz lokalnego rynku – Województwo mazowieckie – jest dla nas kluczowa.
- Ważne dla nas, żebyś umiejętnie zarządzał budżetem działu sprzedaży.
- Na stanowisku kierownika regionalnego kluczowe dla nas są wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i handlowe oraz umiejętność wyciągania wniosków i podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
- Znajomość języka angielskiego mile widziana: Preferowane posiadanie umiejętności komunikacji w języku angielskim,
- Prawo jazdy kategorii B
DODATKOWE INFORMACJE
- Jesteśmy firmą nastawioną na rozwój nie tylko własny, ale i naszych pracowników, dlatego u nas możesz liczyć na solidne wdrożenie, możliwość podnoszenia twoich kompetencji zawodowych a przede wszystkim na wsparcie każdego działu firmy.
- Preferowana umowa to B2B, ale jesteśmy elastyczni i z pewnością uda nam się uzgodnić między sobą najlepszą formę współpracy dla obu stron,
- Elastyczne godziny pracy (możesz zaczynać prace w godzinach 7:00 - 9:00),
- Samodzielnie kreujesz swój codzienny grafik – rozliczamy się z realizacji.
Ogłoszeniodawca: MUD JK Telefon: 885 88… E-mail: biuro@…