Ostrzeżenie przed wyłudzaniem danych

Przestrzegamy przed niezgodnym z prawem wyłudzaniem danych. Fałszywi ogłoszeniodawcy proszą o przesłanie numeru PESEL, numeru dowodu osobistego bądź jego skanu, numeru telefonu, adresu zamieszkania, dokonanie wpłaty za materiały (np. składanie długopisów, itp.) lub dokonania przelewu bankowego (wyłudzenie kredytu). Zanim wyślesz swoje dane sprawdź autentyczność ogłoszenia. Uczciwy ogłoszeniodawca nie ma powodu żądać podania danych personalnych lub dokonania jakichkolwiek opłat.

Bądź czujny! Nie ryzykuj!

Ostrzeżenie prezentuje najpopularniejsze metody oszustw i nie należy łączyć go z konkretnym ogłoszeniem zamieszczonym w naszym serwisie.

Jako AB Job Service Polska Sp. z o.o. - jesteśmy polską agencją zatrudnienia (nr cert. 5971) z 17-letnim doświadczeniem z oddziałami w Kielcach, Opolu, Lublinie i Bydgoszczy, rekrutującą na rynek niderlandzki. Jesteśmy partnerem w dobieraniu kadry dla firm z branży agrarnej, budowlanej, spożywczej, zieleni (miejskiej), infrastruktury, logistyki, techniki i transportu. Dzięki naszym długotrwałym relacjom z klientami o kilkudziesięcioletniej tradycji znamy ich potrzeby związane z zatrudnieniem pracowników. Nasze korzenie przekładają się na prostotę oraz przyjazną, niewymuszoną atmosferę w kontaktach z kandydatami.
OPERATOR WÓZKA TYPU REACHTRUCK (M/K)
Miejsce pracy: Groot-Ammers
Do magazynu z serami poszukujemy operatora wózka widłowego (typu reachtruck). Będziesz pracować w rodzinnej firmie, która zajmuje się przechowywaniem serów dojrzewających w miejscowości Groot-Ammers. W magazynie unosi się specyficzny zapach serów. Pracę będziesz wykonywać w systemie trzyzmianowym (6:00 - 14:15, 14:00 - 22:15, 22:00 - 06:00) w temperaturze około 8 stopni. Będziesz zajmować się przemieszczaniem serów między różnymi sekcjami, transportowaniem serów za pomocą wózka widłowego typu reachtruck i układaniem ich na wysokości do 9 metrów oraz umieszczaniem wózków z serami na linii produkcyjnej i odstawianiem ich w wyznaczone miejsce. Dodatkową informacją jest to, że przed rozpoczęciem pracy odbywa się obowiązkowa jazda próbna. Oczekujemy od Ciebie doświadczenia jako operator wózka typu reachtruck oraz znajomości języka angielskiego.
Zyskujesz:
– wynagrodzenie 15,60 EU brutto/h + dodatki zmianowe, cotygodniowo przelewane na Twoje konto
- wypłaty w walucie Euro, cotygodniowo przelewane na Twoje konto
– dodatek wakacyjny 8,73% dochodów brutto – naliczane od godz. podstawowych
Co zapewniamy:
- pełny zdalny proces rekrutacji
- możliwość rozpoczęcia kursu nauki j. holenderskiego
- dostęp do platformy internetowej umożliwiającej wgląd do dokumentów tj. kontraktów, odcinków wypłat, Jaaropgaafu
- profesjonalną obsługę przed wyjazdem (m.in. komplet informacji, umowa kierująca, pomoc w organizacji transportu)
- opiekę koordynatora w miejscu pracy
- w pełni wyposażone zakwaterowanie (pokoje dwuosobowe) zgodne z certyfikatem SNF z darmowym WiFi (99,50 EU tygodniowo) oraz ubezpieczenie zdrowotne (34,78 EU tygodniowo)
- zapewniony codzienny dojazd do miejsca pracy (samochodem lub rowerem)
- zapewniamy odpowiednią odzież i obuwie ochronne jeżeli wymaga tego Twoje stanowisko
- organizację płatnego wyjazdu za granicę u naszego zaufanego przewoźnika lub skorzystanie z oferty przejazdu kredytowanego
Certyfikat MGiP nr 5971
Oferta Pracy Tymczasowej
www.abpraca.pl
Ogłoszeniodawca: AB Job Service Polska Sp. z o. Telefon: 667 71… E-mail: rekrutacja@…
Jako AB Job Service Polska Sp. z o.o. - jesteśmy polską agencją zatrudnienia (nr cert. 5971) z 17-letnim doświadczeniem z oddziałami w Kielcach, Opolu, Lublinie i Bydgoszczy, rekrutującą na rynek niderlandzki. Jesteśmy partnerem w dobieraniu kadry dla firm z branży agrarnej, budowlanej, spożywczej, zieleni (miejskiej), infrastruktury, logistyki, techniki i transportu. Dzięki naszym długotrwałym relacjom z klientami o kilkudziesięcioletniej tradycji znamy ich potrzeby związane z zatrudnieniem pracowników. Nasze korzenie przekładają się na prostotę oraz przyjazną, niewymuszoną atmosferę w kontaktach z kandydatami.
OPERATOR REACHTRUCK’A W HOLANDII (M/K)
Miejsce pracy: Utrecht, Nieuwegein
Dla naszych Klientów, magazynów z mrożonkami spożywczymi, dostarczających zamówienia do supermarketów, poszukujemy kierowców/ operatorów wózków widłowych wysokiego składowania. Temperatura w mroźni to -22°C, ale otrzymujesz specjalną odzież termiczną. Ponadto pracujesz w ogrzewanej kabinie wózka. Czym będziesz się zajmować ? Głownie transportowaniem i układaniem palet w odpowiednim miejscu– ważne jest tutaj certyfikat i doświadczenie w prowadzeniu tego typu wózków, jak również komunikatywna znajomość języka angielskiego. Pracujesz w systemie jednozmianowym: od 7:00.
Zyskujesz:
– wynagrodzenie 15,55 - 15,68 € brutto/h cotygodniowo przelewane na Twoje konto
- wypłaty w walucie Euro, cotygodniowo przelewane na Twoje konto
– dodatek wakacyjny 8,73% dochodów brutto – naliczane od godz. podstawowych
Co zapewniamy:
- pełny zdalny proces rekrutacji
– możliwość rozpoczęcia kursu nauki j. holenderskiego
– dostęp do platformy internetowej umożliwiającej wgląd do dokumentów tj. kontraktów, odcinków wypłat, Jaaropgaafu
– profesjonalną obsługę przed wyjazdem (m.in. komplet informacji, umowa kierująca, pomoc w organizacji transportu)
– opiekę koordynatora w miejscu pracy
– w pełni wyposażone zakwaterowanie (pokoje dwuosobowe) zgodne z certyfikatem SNF z darmowym WiFi (119 EU tygodniowo) oraz ubezpieczenie zdrowotne (36,85 EU tygodniowo)
– zapewniony codzienny dojazd do miejsca pracy (samochodem lub rowerem)
- zapewniamy odpowiednią odzież i obuwie ochronne jeżeli wymaga tego Twoje stanowisko
Jak aplikować:
- wyślij wstępne zgłoszenie korzystając z formularza: https://rejestracja.abpraca.pl/ oddzwonimy do Ciebie ze szczegółowymi informacjami
- posiadasz CV? świetnie! prześlij je na rekrutacja(małpa)abpraca.pl, niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą
- zgłoś się bezpośrednio do jednego z naszych oddziałów (dane poniżej)
- skorzystaj z opcji CallBack na naszej stronie www.abpraca.pl i zamów połączenie na wybrany przez Ciebie termin
Chcesz aplikować na naszą ofertę pracy? W linku poniżej znajdziesz wszystkie informacje na temat tego, kto i w jakim celu będzie przetwarzać Twoje dane osobowe.
Certyfikat MGiP nr 5971
Oferta Pracy Tymczasowej
www.abpraca.pl
Ogłoszeniodawca: AB Job Service Polska Sp. z o. Telefon: 667 71… E-mail: rekrutacja@…
Praca » Szukam pracy
Kobieta
Miła aparycja , pogodne usposobienie
Wykształcenie wyższe
Prawo jazdy kat.B
szuka pracy KAŻDEJ. !
Ogłoszeniodawca: Anna E-mail: olejnika230@…
Praca » Dam pracę
‼️ Zatrudnię stolarza meblowego ‼️
W związku z rozwojem firmy Precizio-Tech, poszukujemy osób na stanowisko
-STOLARZA MEBLOWEGO
Precizio Tech to płocka lokalna firma produkująca meble na wymiar: zabudowy kuchenne, łazienkowe, szafy i wiele innych.
Stawiamy na jakość i wyjątkowość naszych realizacji, dlatego też osoba na tym stanowisku powinna cechować się pomysłowością, ale także sumiennością. Poszukujemy ludzi chętnych do pracy i zmotywowanych do rozwoju.
Zapraszamy Kandydatów z doświadczeniem w zawodzie.
Proszę o kontakt pod numerem telefonu
664-979-123
Miejsce pracy: Płock, woj. Mazowieckie.
Ogłoszeniodawca: Precizio Tech Telefon: 664 97… E-mail: tlackosz@…
Oferujemy:
 Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, gdyż jesteśmy stali w uczuciach (na początek pół etatu, aby się poznać),
 Premię za pozyskanie Klienta,
 Miejsce pracy w nowoczesnym biurowcu,
 Wsparcie w codziennej pracy - jeśli się potkniesz, ktoś zawsze będzie tuż za Tobą, aby Cię podtrzymać,
 Rodzinną atmosferę, miłe towarzystwo i dzielenie się przepisami na smakołyki,
 Pyszną kawę,
 Ubezpieczenie PZU,
 Możliwość skorzystania z karty Multisport,
 Elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy 8.00-10.00).
Czym będziesz się zajmować?
 Prowadzeniem ksiąg rachunkowych spółek, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
 Prowadzenie księgowości pozostałych firm będących Klientami Naszej firmy, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego,
 Bezpośrednią współpracą z Klientami w zakresie rozliczeń, uzgodnień sald księgowych i rozrachunkowych,
 Przygotowywanie raportów miesięcznych, kwartalnych i rocznych na potrzeby Klienta,
 Sporządzaniem deklaracji VAT, PIT, CIT oraz JPK,
 Nadzorem nad polityką podatkową, monitorowaniem i wdrażaniem zmian w zakresie podatków,
 Sporządzaniem sprawozdań finansowych i innych raportów (w tym RZiS, bilansów, RPP i ZZWKW),
 Przygotowywanie sprawozdań do GUS, NBP zgodnie z obowiązującymi przepisami,
 Wsparcie merytoryczne młodszych członków zespołu,
 Nadzorem nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
 Prowadzeniem ewidencji środków trwałych oraz ich rozliczenia.
 Aby od czasu do czasu zrobiło się gorąco: współpracą z organami skarbowymi.
Czego od Ciebie oczekujemy?
 Minimum dwuletniego doświadczenia na stanowisku Samodzielnej Księgowej/Samodzielnego Księgowego,
 Wykształcenia wyższego kierunkowego lub średniego wraz z ukończonymi kursami zawodowymi,
 Praktycznej znajomości aktualnych przepisów podatkowych,
 Znajomość programu ENOVA365,
 Obsługa od A do Z pełnych ksiąg handlowych,
 Dążenia do samodzielności w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
 Ciągła chęć rozwoju i pogłębiania wiedzy w obszarze księgowości,
 Obsługa pakietu Microsoft Office.
Jeśli wydaje Ci się, że nie spełniasz wszystkich wymogów, nie przejmuj się i prześlij nam swoje CV
Ogłoszeniodawca: Finanti Sp. z o.o. E-mail: biuro@…
Praca » Szukam pracy
Wykonuje prace w ogrodzie, cięcie drewna, prace porządkowe, prace ogólnobudowlane szpachlowanie malowanie, kostka brukowa, pomoc przy przeprowadzkach, wrzucanie węgla itp
Cena: 50zł Ogłoszeniodawca: Kamil Telefon: 572 65… E-mail: Kamil91Marciniak@…
Praca » Dam pracę
Firma Dobra Robota S.C poszukuje pracowników na stanowisko Elektryk.Praca przy uzbrajaniu
Praca elektryka polega na montażu
- Gniazd 230v, gniazdo siłowe
- Oświetlenia , lampy ledowe
- Podgrzewacz wody , grzejnik ,wentylator
- Rozdzielnia elektryczna
Praca prosta i przyjemna na hali w trybie 3 zmianowym 6-14,14-22 ,22-6
Cena: 5 000zł Telefon: 883 55… E-mail: Dobrarobotamp@…
Praca » Dam pracę
Zatrudnimy spawaczy 135 TUV do pracy w Niemczech - Essen
od 08.01.2024 - projekt 3 tygodniowy (soboty i niedziele pracujące)
Wymagany certyfikat TUV
Transport i zakwaterowanie po stronie firmy
Ogłoszeniodawca: Praca Niemcy spawacz 135 Telefon: 534 34… E-mail: biuro@…
Jako znaczący gracz na rynku budowlanym, poszukujemy pracowników do udziału w projekcie remontowym naszej cementowni w Ożarowie. Praca ta będzie wymagała zaangażowania w różnorodne zadania, od prac konserwacyjnych po bardziej złożone działania remontowe.
Główne zadania:
• Praca przy remontach i modernizacjach instalacji cementowni
• Przestrzeganie procedur bezpieczeństwa i standardów pracy
• Współpraca z zespołem inżynierów i techników
• Raportowanie postępów prac kierownikowi projektu
Wymagania:
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, preferowane w branży cementowej
• Umiejętność pracy w zespole
• Dobra organizacja pracy i umiejętność rozwiązywania problemów
• Znajomość przepisów BHP
• Mile widziane uprawnienia techniczne lub zawodowe związane z branżą budowlaną
Oferujemy:
• Umowę o pracę na pełny etat
• Konkurencyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
• Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności
• Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
• Pakiet socjalny (ubezpieczenie zdrowotne, karta sportowa itp.)
Aplikacja: Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji CV na adres e-mail: rekrutacja@altertechnika z dopiskiem "Pracownik na Remont Cementowni".
Tel.531 001 717
535 008 271
W CV prosimy o zawarcie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))"
Ogłoszeniodawca: Altertechnika Telefon: 535 00… E-mail: rekrutacja@…
Praca » Dam pracę
Poszukujemy montera tras kablowych do pracy przy montażu systemów tras kablowych w Płocku
Poszukujemy montera tras kablowych do pracy przy montażu systemów tras kablowych.
Główne zadania:
• Montaż tras kablowych i rur osłonowych
• Układanie i mocowanie kabli
• Praca z planami technicznymi i schematami instalacji
• Przestrzeganie standardów bezpieczeństwa i procedur firmy
Wymagania:
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
• Zdolność do czytania i interpretacji rysunków technicznych
• Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
• Gotowość do pracy na wysokościach
Oferujemy:
• Zatrudnienie na pełen etat
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
• Możliwość rozwoju i zdobywania nowych kwalifikacji
• Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Pakiet benefitów (ubezpieczenie zdrowotne itp.)
Aplikacja: Prosimy o przesyłanie aplikacji CV na adres e-mail: rekrutacja(małpa)altertechnika.pl z dopiskiem "Monter Tras Kablowych".
W CV prosimy o zawarcie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))"
Ogłoszeniodawca: Altertechnika Telefon: 535 00… E-mail: rekrutacja@…
Szukamy osób które:
- mają predyspozycje do pracy w handlu
- łatwość nawiązywania kontaktów i utrzymywanie stałych kontaktów z klientami, oraz poszukiwania nowych klientów
- posiadają umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- mają umiejętność pracy pod presją czasu
- potrafią pracować w zespole
- są ambitne i zorientowane na osiąganie sukcesów
- są kreatywne i pomysłowe
Wymagania:
chęci do pracy
wykształcenie średnie lub wyższe
dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych
doświadczenie w handlu
znajomość pakietu Office
samodzielność i umiejętność organizacji czasu pracy
mile widziane prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie
Pensja na czas
stała pensja + dodatkowo motywacyjny system prowizyjny
praca jednozmianowa
grupowe ubezpieczenie
zniżki na zakupy sprzętu
możliwe dodatkowe szkolenia i kursy dodatkowe
Praca w Płocku
Praca w młodym, ambitnym zespole pracowniczym
CV oraz list motywacyjny proszę przesyłać wyłącznie e-mailem.
Proszę o kontakt wyłącznie e-mailem.
Proszę o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli. CV bez klauzuli nie będą uczestniczyć w procesie rekrutacji.„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży, prowadzonej przez firmę Grupa X, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
Ogłoszeniodawca: GRUPA X JAROSŁAW BERLIŃSKI Telefon: 515 12… E-mail: jaroslaw.berlinski@…
Praca » Dam pracę
Dołącz do naszego zespołu jako Asystent / Asystentka Biura!
Zakres obowiązków:
• Wprowadzanie danych do systemu;
• Wsparcie procesu zamknięcia miesiąca;
• Sprawdzanie poprawności danych;
• Przygotowywanie raportów i zestawień;
• Pomoc w bieżących sprawach dotyczących firmy;
• Współpraca z dostawcami i kurierami;
• Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
Czego oczekujemy od Ciebie:
• Doświadczenia w pracy biurowej;
• Dokładności, dbałości o szczegóły;
• Zrozumienia potrzeby utrzymania porządku w biurze i efektywnego zarządzania dokumentacją;
• Umiejętności organizacyjnych, dzięki którym wesprzesz nas w codziennych zadaniach administracyjnych;
• Pozytywnego podejścia i zdolności do pracy w zespole;
• Administracyjnego wsparcia działu handlowego, księgowego oraz kadrowego;
• Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1;
• Dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point).
Co możemy Ci zaoferować:
• Przestrzeń do wyrażania swoich pomysłów i aktywnego uczestnictwa w projektach;
• Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku;
• Umowę o pracę;
• Stałe godziny pracy od poniedziałku od piątku;
• Pracę w zgranym i wspierającym zespole.
Lokalizacja biura: Nowe Trzepowo.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na nasz adres mailowy.
Ogłoszeniodawca: Hospes sp. z o.o. E-mail: praca@…
Praca » Szukam pracy
Kobieta , wykształcenie wyższe
Prawo jazdy kat.B
doświadczenie w administracji biurowej , obsłudze sekretariatu , obsłudze klienta , handlu , jako pracownik produkcji .
Może być część etatu .
Ogłoszeniodawca: Anna Telefon: 727 43… E-mail: olejnika230@…
Praca » Dam pracę
Poszukuję osoby do pomocy przy kobiecie starszej
Proszę o kontakt tel 798943286
Ogłoszeniodawca: Prywatne Telefon: 798 94… E-mail: mariuszkasinski1977@…
Praca » Dam pracę
Firma INNTEC Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:
Konstruktor / projektant
Miejsce pracy: Nowa Biała k. Płocka
Główne zadania:
• Konstruowanie nowych wyrobów i wprowadzanie zmian konstrukcyjnych w już istniejących
• Tworzenie rysunków, modeli 3D i dokumentacji technicznej
• Dobór rozwiązań konstrukcyjnych projektowanych urządzeń i stacji robotycznych
• Wykonywanie obliczeń konstrukcyjnych
• Koordynacja realizacji projektu
• Realizacja zadań zgodnie z jakością i terminowością
• Nadzór nad uruchamianiem i testowaniem maszyn i urządzeń w siedzibie firmy
• Komunikacja z innymi obszarami firmy (handel, produkcja, zakupy)
Wymagania:
• Wyksztalcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: Mechanika i Budowa Maszyn)
• Doświadczenie na podobnym stanowisku
• Znajomości rysunku technicznego oraz oprogramowania CAD i INVENTOR
• Znajomość zagadnień z obszaru projektowania maszyn i urządzeń,
• Wysoka motywacja do osiągania celów
• Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub B2B)
• Szkolenie stanowiskowe
• Elastyczny czas pracy
• Kontakt z nowymi technologiami
• Możliwość współtworzenia innowacyjnych produktów i usług
• Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INNTEC Sp. Z o.o. S.K. z siedzibą w Nowa Biała, na potrzeby rekrutacji"
W przypadku chęci pozostawienia cv na potrzeby ewentualnych przyszłych rekrutacji, prosimy o dopisanie również poniższej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę INNTEC Sp. Z o.o. S.K. z siedzibą w Nowa Biała, na potrzeby przyszłych rekrutacji".
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojej Aplikacji na adres email: sekretariat(małpa)inntec.biz
Ogłoszeniodawca: Inntec Sp z o.o. Sp.K E-mail: sekretariat@…

Chcesz coś sprzedać, kupić lub oddać?

W każdym momencie możesz dodać swoje własne darmowe ogłoszenie.