Pracownik biurowy - specjalista ds zakupów i sprzedaży

Opublikowano 09.05.2019 19:29. Koniec publikacji 23.05.2019 19:29
TerraMarket – sklepy spożywcze poszukuje kandydatów na stanowisko:<br /> pracownik biurowy – specjalista ds. zakupów i sprzedaży<br /> Opis stanowiska:<br /> • nadzór i organizacja zakupów,<br /> • obsługa bazy centralnej sieci sklepów,<br /> • zarzadzanie, koordynacja i kontrola akcji promocyjnych,<br /> • negocjacje umów handlowych,<br /> • analiza ofert cenowych,<br /> • przygotowywanie raportów i analiz,<br /> Wymagania:<br /> • doświadczenie na podobnym stanowisku<br /> • praktyczna znajomość zasad sprzedaży,<br /> • znajomość branży spożywczej,<br /> • samodzielność i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,<br /> • wykształcenie min średnie,<br /> • znajomość programu PC Market,<br /> • znajomość pakietu MS Office,<br /> • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne<br /> Oferujemy:<br /> • zatrudnienie w ramach umowy o pracę,<br /> • ciekawą pracę ,<br /> • dużą autonomię w doborze narzędzi oraz sposobie realizacji celów sprzedażowych<br /> • możliwość rozwoju zawodowego,<br /> Praca w miejscowości Zągoty.