Monocykl elektryczny Inmotion V13 Challenger

Opublikowano 19.01.2023 19:27. Koniec publikacji 16.02.2023 19:27
W ofercie posiadamy inne monocykle elektryczne od producentów Inmotion, King Song, BeGoDe, Leaperkim o ile jesteśmy oficjalnym dystrybutorem. Akcesoria i części zamienne również są dostępne, a gwarancja wynosi 24 mies (w tym baterię mają gwarancję 6 miesięcy na autonomię i 12 miesięcy na działanie) zgodnie z regulaminem w serwisie ECOHUMAN: https://www.ecohuman.pl/pl/content/3-regulamin <br /> Monocykl elektryczny Inmotion V13 Challenger 4500W 3024Wh 126V 22" - to pierwszy na świecie, najbezpieczniejszy, najpotężniejszy i najbardziej innowacyjny 22" monocykl elektryczny z transformowaną amortyzacją.<br /> Bezpieczeństwo jest priorytetem dla Inmotion. Dlatego w monocyklu elektrycznym Inmotion V13 zastosowano szereg innowacyjnych rozwiązań na każdym etapie projektowania.<br /> Silnik ma stopień ochrony IPX6, który został zaprojektowany tak, aby był wysoce wodoodporny do punktu zanurzenia, aby umożliwić jazdę w każdych warunkach pogodowych. Silnik wykorzystuje najgrubsze na rynku przewody (8 AWG), aby zmniejszyć rezystancję i nagrzewanie się przewodów fazowych. Przy mocy 4500 watów i maksymalnej mocy wyjściowej 10000 watów, V13 jest ultra potężnym i najmocniejszym na rynku co potwierdza się momentem obrotowym 300 Nm i maksymalną prędkością bez obciążenia 140km/h. Za bezpieczeństwo dba też podwójny czujnik Halla na wypadek awarii jednego systemu, kontrolę przejmie drugi, a koło pozostanie sprawne. INMOTION stwierdza, że silnik można łatwo usunąć w ciągu zaledwie 30 minut co daje możliwość łatwej wymiany opony. Koło w V13 (felga z oponą i silnikiem) mogą wytrzymać ciśnienie statyczne do 2700kg co jest na ten moment nieosiągalny dla innych producentów absolutny maksimum.<br /> Kontroler, nazwany Raptor, został zaprojektowany tak, aby obsłużyć ponad 50% maksymalnej mocy wyjściowej silnika z łącznie 42 mosfetami i może pozwolić na ciągły prąd 1000 amperów. System wykorzystuje 18 kondensatorów, aby zmniejszyć ciepło i obciążenie kontrolera, szczególnie podczas ostrej jazdy; zmniejsza to również obciążenie baterii. Sterownik posiada również aktywne chłodzenie z podwójnymi wentylatorami. Kontroler Raptor posiada modułową konstrukcję koncepcyjną (3 warstwy: zewnętrzna obudowa, płyta sterownika, płyta przewodząca ciepło) z wodoodpornością IPX5 = dążenie do zapewnienia dużego marginesu bezpieczeństwa.<br /> Akumulator został zaprojektowany z inteligentną konstrukcją BMS, aby umożliwić niezależne monitorowanie i diagnostykę ogniw. Wdrożono nową technologię równoważenia ogniw, która może wydłużyć żywotność pakietu nawet o 100%. Akumulator jest w pełni uszczelniony, co zapewnia wodoodporność na poziomie IPX7 i ma zintegrowaną konstrukcję rozpraszania ciepła z nowoczesnymi czujnikami temperatury. Dodatkowa konstrukcja obejmuje nadmiarowy mechanizm ładowania, w przypadku awarii jednego systemu akumulator będzie nadal działał. Challenger wykorzystuje również TCS (system komunikacji trójkątnej), w którym akumulatory i sterownik są połączone jednocześnie, dzięki czemu w przypadku awarii jedne