Specjalista/Specjalistka ds. wsparcia IT

Opublikowano 07.06.2024 12:14. Ostatnia modyfikacja 07.06.2024 12:15
Twój zakres obowiązków
- wsparcie techniczne Partnerów Biznesowych (odpowiedzialność za klienta)
- wykonywanie serwisów technicznych stacji roboczych oraz serwerów i innych urządzeń
- diagnostyka uszkodzeń i ich naprawa
- zarządzanie serwerami
- instalacja urządzeń sieciowych i teletechnicznych
- dbałość o pozytywny wizerunek firmy
Nasze wymagania
- wykształcenie informatyczne
- doświadczenie w branży IT, w obsłudze klienta i rozwiązywaniu problemów
- znajomość sieci LAN/WAN/WLAN
- znajomość technologii informatycznych
- znajomość budowy komputera
- zainteresowanie branżą IT
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność pracy w zespole
- prawo jazdy kat. B
Mile widziane
- znajomość j. angielskiego – technicznego (podstawowy)
- znajomość nowoczesnych technologii (AI, UTM etc.)
- uczestnictwo w projektach informatycznych
To oferujemy
- komfortowe stanowisko pracy
- umowa o pracę
- zadaniowy system pracy
- zaplanowane wdrożenie do pracy przy wsparciu zespołu
- rozwój zawodowy ( liczne szkolenia )
- prywatna opieka medyczna
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)
- system premiowy
- jasno określona ścieżka rozwoju
- karta MultiSport
O nas
Jesteśmy na rynku IT od 15 lat. Zajmujemy się wsparciem Klienta oraz cyberbezpieczeństwem.
Jeśli jesteś osobą z pasją do informatyki, posiadasz umiejętności techniczne oraz umiesz efektywnie komunikować się z użytkownikami, zapraszamy do aplikowania na stanowisko Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia IT. Prosimy o przesłanie CV za pomocą platformy pracuj.pl.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy wszystkim za zainteresowanie naszą ofertą pracy.
Ogłoszeniodawca: Firma informatyczna Telefon: 572 04… E-mail: biuro@…