1. Pomocnik Montera
2. Monter
3. Spawacz TIG
4. Spawacz MIG/MAG
Firma zapewnia :
- umowę lub możliwość pracy na działalności gospodarczej
- zakwaterowanie
- dojazd
- narzędzia oraz ubrania
Stawki od 32 do 67 złotych w zależności od doświadczenia, umiejętności, formy zatrudnienia.
Kontakt : 790451810 lub prosimy o przesłanie CV na adres : izomar.insulation(małpa)gmail.com
1. Warunki pracy:
• Miejsce pracy: PŁOCK i OKOLICE
• Praca od Pon. do Pt.
2. Zakres obowiązków:
• Prace przy liniach napowietrznych i kablowych nN-0,4kV; SN -15kV;
3. Nasze wymagania:
• Świadectwo kwalifikacyjne „E”
• Uprawnienia do prac pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych i kablowych oraz urządzeniach rozdzielczych do 1 kV
• Prawo jazdy kat. B
• Uprawnienia do obsługi Podnośników koszowych
4. Oferujemy
• Umowę o pracę
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na podany adres e-mail: o.wisniewska(małpa)sam-bud.eu, lub kontakt telefoniczny pod nr tel:
• 603 964 943
Rozbudowujemy oddział płocki firmy matki - All Vent Sp. o.o. dla zadań wykonywanych na terenie Płocka i okolic.
Szukamy osoby z doświadczeniem w branży, do pracy w organizowanym biurze,
wspomagającej realizowane przez nas projekty.
Wynagrodzenie 6 000 - 9000 PLN netto w zależności od posiadanych umiejętności i formy zatrudnienia.
Twój zakres obowiązków
- Analiza projektów systemów wentylacji i klimatyzacji pod kątem przygotowania
zestawień materiałów do zamówienia oraz realizacja zamówień materiałów na
podstawie przygotowanych zestawień.
- Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej, kart zatwierdzenia materiałów,
dokumentacji technicznej dla realizowanych projektów.
- Przygotowywanie ofert i wycen dla pozyskiwanych przez nas projektów.
- Współpraca z klientami, dostawcami oraz innymi członkami zespołu, wsparcie
techniczne brygadzistów i podwykonawców (telefonicznie z biura).
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie inżynierii sanitarnej lub pokrewnej (najlepiej
branża wentylacyjno-klimatyzacyjna).
- Umiejętność obsługi oprogramowania MS Office, sprawna obsługa komputera i
urządzeń peryferyjnych np. drukarki.
- Znajomość aktualnych norm i przepisów związanych z branżą sanitarną.
- Zdolności analityczne, dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole.
- Mile widziana obsługa programów typu CAD; Norma.
To oferujemy
- pracę w solidnej firmie z doświadczeniem i stabilnym miejscem na rynku,
- luźna atmosfera w biurze,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
O nas
Firma All Vent Krajęta i Linowski Sp. z o.o. zajmuje się kompleksowymi usługami dotyczącymi instalacji HVAC. Prężnie działamy w obszarze montażu i wykonania instalacji wentylacji i klimatyzacji na obiektach mieszkalnych, przemysłowych,
restauracjach itd. Działalność prowadzimy na terenie Płocka i okolic.
Wymagania wobec kandydatów:
- kilkuletnie doświadczenie w zawodzie montera
- bardzo dobra obsługa elektronarzędzi
- doświadczenie w pracach remontowych na obiektach rafineryjnych i petrochemicznych
- doświadczenie w prefabrykacji i montażu rurociągów i konstrukcji stalowych
- mile widziana znajomość rysunku
- brak przeciwwskazań do pracy na wysokości
- mile widziane aktualne badania lekarskie na stanowisko montera pow. 3 m
Pracodawca zapewnia:
- pracę na długi okres czasu
- odzież roboczą
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV na adres e-mail wpisując " MONTER PŁOCK " bądź osobiście w Płocku przy ul. Zglenickiego 44.
Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za zmywanie naczyń oraz dbanie o porządek i czystość na kuchni. Mile widziane jest posiadanie aktualnej książeczki sanepidowskiej.
CV ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres mailowy: kontakt(małpa)oberzapodstrzecha.pl
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik Ustaw Nr133 Poz. 883)
Obecnie poszukujemy:
1. Monter konstrukcji stalowych i rurociągów
2. Pomocnik montera
3. Monter prowadzący z rysunkiem
4. Ślusarz-szlifierz
5. Osoby do przyuczenia na stanowisko monter/ślusarz
6. Spawacz MAG 135 FW
7. Spawacz MMA 111 FW
Oferujemy:
- stałe zatrudnienie w firmie
- korzystne i konkurencyjne warunki płacowe
- niezbędne narzędzia do pracy
Kontakt:
Jarek - +48 661 462 952
Mateusz - +48 661 462 934
Osoby zainteresowanie prosimy o przesyłanie aplikacji (CV + uprawnienia) na adres mailowy z ogłoszenia (z dopiskiem na jakie stanowisko) lub osobiście w biurze firmy Płock, ul. Królewiecka 22.
Zastrzegamy kontakt z wybranymi osobami.
Poszukujemy osób do prazy w dziale zamówień publicznych.
Zakres obowiązków:
► Analiza i monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży IT
► Przygotowywanie dokumentacji przetargowej zgodnej z przepisami prawa
► Współpraca z dostawcami i klientami w zakresie realizacji zamówień publicznych
► Nadzór nad przebiegiem postępowań przetargowych i ich zgodnością z wymaganiami formalnymi
►Udział w negocjacjach warunków umów oraz dbałość o terminowe realizowanie zamówień
Nasze Wymagania:
► Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinie prawa, administracji publicznej lub dziedziny związanej z IT
► Podstawowa wiedza w zakresie zamówień publicznych, szczególnie w branży IT
► Umiejętność analizy i przygotowywania dokumentacji przetargowej zgodnie
► Zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
► Stałe podnoszenie kwalifikacji
► Pracę w zespole
► Atrakcyjne wynagrodzenie, premiowane za osiągnięcia
► Stałą umowę o pracę
► Praca biurowa w godzinach 8-16 (sobota wolna)
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentu CV na adres podany przy ogłoszeniu.
PAKOWACZ ZAMÓWIEŃ E-COMMERCE
OCZEKUJEMY:
- kompletowania i pakowania zamówień zgodnie z dokumentami
- umiejętności pracy w zespole
- dokładności i szybkości w działaniu
- dbałości o wizerunek firmy
- dbania o ład i porządek na stanowisku pracy i w magazynie
- wykonywania innych, bieżących prac magazynowych
OFERUJEMY:
- pracę od zaraz w dynamicznie rozwijającej się firmie, w zgranym, profesjonalnym i doświadczonym zespole
- stałe godziny pracy
- szansę na zdobycie ciekawego doświadczenia
- miłą i przyjazną atmosferę
- szkolenie wprowadzające
Miejsce pracy: ROLMARKET, Cieśle, k /Płocka,
CV prosimy kierować na adres: rekrutacja(małpa)rolmarket.com
Aktualnie poszukujemy:
• Monterów konstrukcji stalowych na projekt w Norwegii
• Monterów rurociągów projekt w Belgii.
• Pracowników ogólnobudowlanych przy budowie instalacji sanitarnej w Płocku
• Specjalista ds. BHP z językiem angielskim w Belgii
• Spawaczy 135/136
Zapewniamy:
• pracę na długi okres czasu
• odzież roboczą
• wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
W CV prosimy o zawarcie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”
• Lokalizacja: Zakład Drobiarski w Kutnie
• Forma zatrudnienia: umowa o pracę
• Województwo: łódzkie
OBOWIĄZKI
• utrzymanie ciągłości pracy parku maszynowego
• wyszukiwanie i usuwanie awarii oraz uszkodzeń
• wykonywanie okresowych przeglądów
OCZEKUJEMY
• wykształcenie średnie techniczne lub zawodowe (w szczególności kierunki elektryka, mechanika, elektronika, elektrotechnika, elektromechanika)
• uprawnienia SEP do 1kV lub gotowość przystąpienia do egzaminu
• gotowość do pracy w systemie zmianowym
• dyspozycyjność (również w weekendy)
• umiejętność pracy zespołowej
• doświadczenie w pracy przy utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym będzie dodatkowym atutem
OFERUJEMY
• stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
• możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
• atrakcyjne warunki zatrudnienia
OFERTY PROSIMY SKŁADAĆ NA ADRES mailowy: maciej.rekrutacja.cd(małpa)obpon.pl
Szczegóły pod nr telefonu: 233233206
WAŻNE! W procesie rekrutacyjnym będą brane pod uwagę wyłącznie aplikacje zawierające jedną z poniższych klauzul:
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli dla potrzeb danego procesu rekrutacyjnego:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CEDROB S.A. z siedzibą w Ujazdówku Ujazdówek 2a, 06-400 Ciechanów, w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Co będziesz robić?
• Produkcja tubek do kosmetyków - wykładanie tubek na taśmę lub pakowanie ich kartonów
• Produkcja sałatek - mycie, krojenie, pakowanie warzyw i owoców
• Produkcja palet - tworzenie nowych palet, praca od poniedziałku do piątku, godziny
• 7:30-16:30
• Order picker / Magazynier - zbieranie zamówień w magazynie, etykietowanie, przygotowanie wysyłek
• Operator wózka widłowego (wysoki skład) - Amsterdam, załadunek/rozładunek, składowanie towarów, kontrola sprzętu
• Praca przy kwiatach - giełda kwiatowa, oczyszczanie i układanie kwiatów, dostawy do klientów w Europie
• Zbiory sezonowe - praca przy zbiorach brokułów, piwonii, szparagów, dyni, lilii i innych roślin
Co oferujemy?
• Atrakcyjna stawka godzinowa
• Praca w systemie 1,2 lub 3 zmianowym
• Zakwaterowanie i ubezpieczenie zdrowotne
• Praca w zgranym zespole - brak nudy!
Ważne: W niektórych stanowiskach wymagane są prawo jazdy oraz znajomość języka angielskiego, ale skontaktuj się z nami, a pomożemy wybrać Ci odpowiednia ofertę.
Kontakt:
Kamila +48 570 901 414
Sylwia +48 570 901 033
Klaver - Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00
Znajdź nas na FB: Klaver Team
Poszukujemy pracowników do różnych stanowisk w Holandii, oferując zatrudnienie na cały rok, dostosowane do Twoich umiejętności i doświadczenia. Zatrudnienie odbywa się w oparciu o bieżące zapotrzebowanie.
Dostępne oferty w lokalizacjach: Ede, Barneveld, Putten, Soest
Produkcja i pakowanie żywności:
• Sałatki obiadowe - mycie, krojenie, pakowanie
• Mięso drobiowe i wieprzowe - produkcja i pakowanie
• Sery - produkcja, pakowanie, obsługa maszyn
• Produkcja ciastek
• Chipsy- pakowanie
• Jajka - sortowanie, pakowanie, produkcja proszków jajecznych
• Pakowanie mięsa, wieszanie kur
• Rzeźnia
Prace magazynowe i produkcyjne:
• Sortowanie i naprawa palet
• Sortowanie przesyłek PostNL
• Produkcja tworzyw sztucznych
• Produkcja bram garażowych
• Precyzyjny montaż przekaźników (do 50 szt. dziennie w partiach kilkuset)
• Operatorzy maszyn - różne działy
Inne oferty:
• Praca w pralni
• Sprzątanie hotelu
Ważne: W niektórych stanowiskach wymagane są prawo jazdy oraz znajomość języka angielskiego, ale skontaktuj się z nami, a pomożemy wybrać odpowiednia ofertę.
Kontakt:
Kamila +48 570 901 414
Sylwia +48 570 901 033
Klaver - Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00
Znajdź nas na FB: Klaver Team
Szukamy zmotywowanych osób do pracy przy produkcji sera część zadań wymaga siły fizycznej, dlatego to idealna oferta dla par, gdzie jedna osoba może wykonywać lżejsze prace przy maszynach, a druga zajmie się transportem sera (ok. 20 kg).
Co będziesz robić?
Transport serów do maszyn (około 20 kg)
Czyszczenie serów (golenie ze skórki)
Obsługa maszyn możliwość zostania operatorem przy zaangażowaniu i nauce
Praca w nowoczesnym zakładzie, gdzie liczy się motywacja i chęć rozwoju
Pracodawca oferuje:
Pracę od poniedziałku do piątku:
pon.-czw.: 07:00 - 17:00 / pt.: 06:00 - 15:00
Tylko dzienna zmiana - wolne weekendy
Zakwaterowanie dla par oraz ubezpieczenie
Stabilne godziny i długoterminowe zatrudnienie
Wymagania:
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B (mile widziane)
- Sprawność fizyczna i gotowość do pracy fizycznej
- Motywacja i chęć do nauki
Szukacie pracy w parze? Czekamy na Wasz telefon!
Kontakt:
Sylwia +48 570 901 033
Kamila +48 570 901 414
Klaver - Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00
Znajdź nas na FB: Klaver Team
www.klaverteam.com
Poszukujemy osób do pracy przy sortowaniu i kompletowaniu zamówień tekstylnych w pralni przemysłowej.
Lokalizacja: Eindhoven
Twoje zadania:
• Sortowanie prania według koloru i rodzaju
• Wieszanie ubrań na wieszakach
• Obsługa maszyn do suszenia i składania tekstyliów
• Kompletowanie i przygotowywanie zamówień do wysyłki
Co oferujemy:
• Praca na jedną zmianę (6:00–16:00)
• Możliwość wyjazdu w parach – praca na różnych działach
• Akceptowane są też małe grupy oraz kandydaci indywidualni
• Praca odpowiednia zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn
• Transport do pracy, przerwy w ciągu dnia, dostęp do kawy, herbaty i świeżych owoców
Wymagania:
• Gotowość do pracy na stojąco
• Umiejętność podstawowego liczenia i czytania
• Znajomość języka angielskiego, polskiego, rumuńskiego lub hiszpańskiego – wystarczy minimalna
Kontakt:
Sylwia +48 570 901 033
Kamila +48 570 901 414
Klaver - Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00
Znajdź nas na FB: Klaver Team
www.klaverteam.com
Miejsce pracy: Gąbin
TWOJE ZADANIA:
Zastępca Kierownika w dziale Magazyn Opakowań będzie odpowiedzialny za zapewnienie odpowiedniego poziomu stanów magazynowych surowców i materiałów eksploatacyjnych. Będzie pozyskiwał i dokonywał selekcji dostawców, skuteczne negocjował i prowadził procesy zakupowe, kontrolował proces realizacji zamówień oraz budował relacje z dostawcami. Do obowiązków osoby, która dołączy do naszego zespołu będzie należało zarządzanie procesami przyjmowania i wydawania towarów i surowców dostarczonych do Magazynu Opakowań, jak i ciągłe podnoszenie wydajności i jakości pracy podległego zespołu. Zastępca Kierownika będzie wspierał Menadżera Działu również w zakresie opracowywania harmonogramów dostaw. Ponadto w jego odpowiedzialnościach znajdzie się również aktywny udział w projekcie sprzedażowym prowadzonym przez Magazyn Opakowań.
OCZEKUJEMY:
doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w magazynie surowców, zakupów lub logistyki;
doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
umiejętności planowania zasobów;
bardzo dobrej znajomości Excela;
komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
umiejętności planowania zadań i orientacji na realizację celu;
zdolności negocjacyjnych, nastawienia na cele;
umiejętności budowania efektywnych relacji biznesowych;
mile widziana znajomość zagadnień z zakresu poligrafii;
wysokiego poziomu etyki zawodowej i dojrzałości emocjonalnej;
CO CHCEMY CI ZAOFEROWAĆ:
stabilne zatrudnienie w rozwijającej się strukturze;
możliwość rozwoju- jasna ścieżka kariery;
atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy;
otwartość firmy na Twoją inicjatywę, samodzielność i pomysły;
unikalną atmosferę współpracy opartą na zaufaniu i szacunku, z krótką ścieżką decyzyjną;
możliwość powiększania Twoich kwalifikacji poprzez dostęp do platformy językowej i biblioteczki firmowej oraz udział w kursach i szkoleniach;
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
Pisaliśmy, że zależy nam na Twojej dokładności? Prosimy więc o podanie w tytule wiadomości słowa „magazyn”.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fructoplant Sp. z o.o. z siedzibą w Gąbinie zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).”
Informujemy, że Administratorem danych jest Fructoplant Sp. z o.o. z siedzibą w Gąbinie przy ul. Kielniki 2E. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
KIM JESTEŚMY:
Jako producent drzew, krzewów owocowych i roślin ozdobnych działamy od 2007 roku. Naszymi klientami są największe europejskie sieci handlowe. W 2023 roku zdobyliśmy brązowy medal w kategorii Gotowe Rośliny i Drzewa w konkursie International Grower of the Year 2023 AIPH. Posiadamy certyfikat GLOBALG.A.P. W Fructoplant wierzymy, że sukces to przede wszystkim nasz Zespół, który obecnie chcemy poszerzyć o Asystenta działu sprzedaży
MIEJSCE PRACY: Praca stacjonarna Gąbin k/Płocka
KOGO SZUKAMY:
Utalentowanej/go Kandydatki/Kandydata chcącego rozwijać się w dziale sprzedaży z pierwszymi doświadczeniami popartymi wynikami w obszarze sprzedaży B2B i pracy administracyjnej. Aby sprawnie realizować swoje zadania osoba, która do nas dołączy powinna komunikatywnie posługiwać się językiem angielskim i płynnie korzystać z MS Office (szczególnie programu Excel).
TWOJE ZADANIA:
Osoba, która dołączy do zespołu będzie odpowiedzialny za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy. Do codziennych zadań będzie należał również nadzór nad procesem realizacji zamówień, prawidłowa aktualizacja wewnętrznych plików sprzedażowych oraz sporządzanie dokumentacji i raportów związanych z obsługą klienta. Będziesz odpowiedzialny za skuteczną współpracę z obecnymi klientami, prowadzącą do zwiększania ilości i wartości zamówień (codzienny kontakt telefoniczny i mailowy, sporadycznie wyjazdy).
OCZEKUJEMY:
• doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku z podobną odpowiedzialnością;
• bardzo dobrej znajomości pakietu Office (Excel jest programem, na którym codziennie pracujemy);
• motywacji do rozwoju;
• sumienności i dokładności;
• komunikatywnej znajomości angielskiego;
CO CHCEMY CI ZAOFEROWAĆ:
• stabilne zatrudnienie w rozwijającej się strukturze;
• możliwość rozwoju- jasna ścieżka kariery;
• atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy;
• otwartość firmy na Twoją inicjatywę, samodzielność i pomysły;
• możliwość powiększania Twoich kwalifikacji językowych poprzez dostęp do platformy eTutor
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
Prosimy o dołączenie do aplikacji poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fructoplant Sp. z o.o. z siedzibą w Gąbinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).”
Informujemy, że Administratorem danych jest Fructoplant Sp. z o.o. z siedzibą w Gąbinie przy ul. Kielniki 2E. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
W Fructoplant wdrożyliśmy procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
Praca przy prefabrykacji rurociągów i aparatów w zakresie stali białych i czarnych.
Wymagana znajomość rysunku izometrycznego.
Cv proszę wysyłać na e-mail: erozycka.sgbp(małpa)onet.pl lub serwis.grupa.bp(małpa)onet.pl
- montaż klimatyzacji i urządzeń chłodniczych
- wykonanie instalacji freonowych
- serwisowanie urządzeń chłodniczych
- diagnostyka i serwisowanie klimatyzacji
- nadzór nad powierzonym mieniem
Wymagania:
- wykształcenie średnie techniczne
- umiejętność spawania lutem twardym instalacji freonowych
- uprawnienia f-gaz
- uprawnienia gr. I (E)
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych
- prawo jazdy Kat.B
- dobra organizacja pracy
- rzetelność
Oferujemy:
· Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
· Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
· Szkolenia branżowe,
· Motywacyjny system wynagrodzeń,
· Uczestnictwo w realizacji dużych inwestycji
· Wynagrodzenie w zależności od umiejętności i zaangażowania
Proszę o przesyłanie CV na adres mailowy biuro(małpa)climahit.pl,
ORDER PICKER W MAGAZYNIE – GRUPA WEEKENDOWA
Miejsce pracy: Breda
Stawka: 14,06 EU brutto/h + dodatek na każdą zmianę, łącznie 16,21 EU brutto/h
Grupa weekendowa (praca piątek- poniedziałek)
Na czym polega praca:
- kompletowanie zamówień za pomocą skanera
- sprawdzanie i pakowanie produktów (m.in. opakowania na produktu różnego typu)
- przygotowywanie spakowanych produktów do wysyłki
- inne prace magazynowe (m.in. utrzymanie stanów magazynowych)
Warunki pracy:
- praca na magazynie w normalnej temperaturze
- praca w systemie weekendowym: piątek, sobota, niedziela, poniedziałek
- jest to praca gdzie występuje możliwość częstego przemieszczania się
Czego oczekujemy:
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- prawo jazdy kat. B mile widziane
Co oferujemy:
- Wynagrodzenie 14,06 EU brutto/h + dodatek na każdą zmianę, łącznie 16,21 EU brutto/h , cotygodniowo przelewane na Twoje konto
- Ubezpieczenie zdrowotne w cenie €39,35 tygodniowo
- Zakwaterowanie firmowe zgodne z certyfikatem SNF w cenie €119 tygodniowo (pokoje dwuosobowe)
- Możliwość rozpoczęcia kursu języka holenderskiego
- Opiekę koordynatora
- Dostęp do portalu pracowniczego (który zawiera Twoje umowy, dokumenty, paski wypłat, roczne zestawienia zarobków, itp.)
- Bezpłatny transport do pracy samochodem lub rowerem tradycyjnym. W przypadku roweru elektrycznego – koszt 6€/ tydzień
- Organizację płatnego wyjazdu za granicę u naszego zaufanego przewoźnika lub możliwość skorzystania z odroczonej płatności za bilet (PayPo)
Co dalej?
- Skontaktuj się z nami: https://abpraca.pl/kontakt/
- Prześlij CV na rekrutacja(małpa)abpraca.pl
Skontaktuj się z nami na WhatsApp!
Informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych
https://abpraca.pl/wp-content/uploads/2024/03/OBOWIAZEK-INFORMACYJNY.pdf
Certyfikat MGiP nr 5971
Oferta Pracy Tymczasowej
www.abpraca.pl
Pracownik upraw kwiatów ciętych i krzewów (M/K)
Miejsce pracy: Echteld
Stawka: od 14,06 EU brutto/h
Na czym polega praca:
- pracujesz jako pomocnik przy uprawie i w związku z tym jesteś odpowiedzialny za zbieranie kwiatów ciętych i krzewów
- wykonujesz również ogólne prace konserwacyjne, takie jak usuwanie chwastów
- praca przy układaniu tuneli na kwiaty cięte
– praca przy zbieraniu kwiatów ciętych i krzewów
Warunki pracy:
– praca na zewnątrz lub w tunelu foliowym
– praca uzależniona od pogody
- Praca na jedną zmianę: 7:00-16:00
Czego oczekujemy:
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu podstawowym
- prawo jazdy kat.B mile widziane
Co oferujemy:
- Wynagrodzenie od 14,06 do 14,50 EU brutto/h - w zależności od doświadczenia, cotygodniowo przelewane na Twoje konto
- Ubezpieczenie zdrowotne w cenie €39,35 tygodniowo
- Zakwaterowanie firmowe zgodne z certyfikatem SNF w cenie €119 tygodniowo (pokoje dwuosobowe)
- Możliwość rozpoczęcia kursu języka holenderskiego
- Opiekę koordynatora
- Dostęp do portalu pracowniczego (który zawiera Twoje umowy, dokumenty, paski wypłat, roczne zestawienia zarobków, itp.)
- Bezpłatny transport do pracy samochodem lub rowerem tradycyjnym. W przypadku roweru elektrycznego – koszt 6€/ tydzień
- Organizację płatnego wyjazdu za granicę u naszego zaufanego przewoźnika lub możliwość skorzystania z odroczonej płatności za bilet (PayPo)
Co dalej?
- Skontaktuj się z nami: https://abpraca.pl/kontakt/
- Prześlij CV na rekrutacja(małpa)abpraca.pl
Skontaktuj się z nami na WhatsApp!
Informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych
Certyfikat MGiP nr 5971
Oferta Pracy Tymczasowej
www.abpraca.pl
1. Pomocnik Montera
2. Monter z rysunkiem izometrycznym
3. Spawacz TIG
4. Spawacz Mig/Mag
Praca w Polsce.
Stawki ustalamy z każdym pracownikiem indywidualnie
W delegacji zapewniamy : zakwaterowanie oraz dojazd
Kontakt : 790451810
Chcesz coś sprzedać, kupić lub oddać?
W każdym momencie możesz dodać swoje własne darmowe ogłoszenie.