Ostrzeżenie przed wyłudzaniem danych
Przestrzegamy przed niezgodnym z prawem wyłudzaniem danych. Fałszywi ogłoszeniodawcy proszą o przesłanie numeru PESEL, numeru dowodu osobistego bądź jego skanu, numeru telefonu, adresu zamieszkania, dokonanie wpłaty za materiały (np. składanie długopisów, itp.) lub dokonania przelewu bankowego (wyłudzenie kredytu). Zanim wyślesz swoje dane sprawdź autentyczność ogłoszenia. Uczciwy ogłoszeniodawca nie ma powodu żądać podania danych personalnych lub dokonania jakichkolwiek opłat.
Bądź czujny! Nie ryzykuj!
Ostrzeżenie prezentuje najpopularniejsze metody oszustw i nie należy łączyć go z konkretnym ogłoszeniem zamieszczonym w naszym serwisie.
1. Pomocnik Montera
2. Monter
3. Spawacz TIG
4. Spawacz MIG/MAG
Firma zapewnia :
- umowę lub możliwość pracy na działalności gospodarczej
- zakwaterowanie
- dojazd
- narzędzia oraz ubrania
Stawki od 32 do 67 złotych w zależności od doświadczenia, umiejętności, formy zatrudnienia.
Kontakt : 790451810 lub prosimy o przesłanie CV na adres : izomar.insulation(małpa)gmail.com
1. Warunki pracy:
• Miejsce pracy: PŁOCK i OKOLICE
• Praca od Pon. do Pt.
2. Zakres obowiązków:
• Prace przy liniach napowietrznych i kablowych nN-0,4kV; SN -15kV;
3. Nasze wymagania:
• Świadectwo kwalifikacyjne „E”
• Uprawnienia do prac pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych i kablowych oraz urządzeniach rozdzielczych do 1 kV
• Prawo jazdy kat. B
• Uprawnienia do obsługi Podnośników koszowych
4. Oferujemy
• Umowę o pracę
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na podany adres e-mail: o.wisniewska(małpa)sam-bud.eu, lub kontakt telefoniczny pod nr tel:
• 603 964 943
Rozbudowujemy oddział płocki firmy matki - All Vent Sp. o.o. dla zadań wykonywanych na terenie Płocka i okolic.
Szukamy osoby z doświadczeniem w branży, do pracy w organizowanym biurze,
wspomagającej realizowane przez nas projekty.
Wynagrodzenie 6 000 - 9000 PLN netto w zależności od posiadanych umiejętności i formy zatrudnienia.
Twój zakres obowiązków
- Analiza projektów systemów wentylacji i klimatyzacji pod kątem przygotowania
zestawień materiałów do zamówienia oraz realizacja zamówień materiałów na
podstawie przygotowanych zestawień.
- Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej, kart zatwierdzenia materiałów,
dokumentacji technicznej dla realizowanych projektów.
- Przygotowywanie ofert i wycen dla pozyskiwanych przez nas projektów.
- Współpraca z klientami, dostawcami oraz innymi członkami zespołu, wsparcie
techniczne brygadzistów i podwykonawców (telefonicznie z biura).
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie inżynierii sanitarnej lub pokrewnej (najlepiej
branża wentylacyjno-klimatyzacyjna).
- Umiejętność obsługi oprogramowania MS Office, sprawna obsługa komputera i
urządzeń peryferyjnych np. drukarki.
- Znajomość aktualnych norm i przepisów związanych z branżą sanitarną.
- Zdolności analityczne, dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole.
- Mile widziana obsługa programów typu CAD; Norma.
To oferujemy
- pracę w solidnej firmie z doświadczeniem i stabilnym miejscem na rynku,
- luźna atmosfera w biurze,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
O nas
Firma All Vent Krajęta i Linowski Sp. z o.o. zajmuje się kompleksowymi usługami dotyczącymi instalacji HVAC. Prężnie działamy w obszarze montażu i wykonania instalacji wentylacji i klimatyzacji na obiektach mieszkalnych, przemysłowych,
restauracjach itd. Działalność prowadzimy na terenie Płocka i okolic.
Wymagania wobec kandydatów:
- kilkuletnie doświadczenie w zawodzie montera
- bardzo dobra obsługa elektronarzędzi
- doświadczenie w pracach remontowych na obiektach rafineryjnych i petrochemicznych
- doświadczenie w prefabrykacji i montażu rurociągów i konstrukcji stalowych
- mile widziana znajomość rysunku
- brak przeciwwskazań do pracy na wysokości
- mile widziane aktualne badania lekarskie na stanowisko montera pow. 3 m
Pracodawca zapewnia:
- pracę na długi okres czasu
- odzież roboczą
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV na adres e-mail wpisując " MONTER PŁOCK " bądź osobiście w Płocku przy ul. Zglenickiego 44.
Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za zmywanie naczyń oraz dbanie o porządek i czystość na kuchni. Mile widziane jest posiadanie aktualnej książeczki sanepidowskiej.
CV ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres mailowy: kontakt(małpa)oberzapodstrzecha.pl
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik Ustaw Nr133 Poz. 883)
Obecnie poszukujemy:
1. Monter konstrukcji stalowych i rurociągów
2. Pomocnik montera
3. Monter prowadzący z rysunkiem
4. Ślusarz-szlifierz
5. Osoby do przyuczenia na stanowisko monter/ślusarz
6. Spawacz MAG 135 FW
7. Spawacz MMA 111 FW
Oferujemy:
- stałe zatrudnienie w firmie
- korzystne i konkurencyjne warunki płacowe
- niezbędne narzędzia do pracy
Kontakt:
Jarek - +48 661 462 952
Mateusz - +48 661 462 934
Osoby zainteresowanie prosimy o przesyłanie aplikacji (CV + uprawnienia) na adres mailowy z ogłoszenia (z dopiskiem na jakie stanowisko) lub osobiście w biurze firmy Płock, ul. Królewiecka 22.
Zastrzegamy kontakt z wybranymi osobami.
Poszukujemy osób do prazy w dziale zamówień publicznych.
Zakres obowiązków:
► Analiza i monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży IT
► Przygotowywanie dokumentacji przetargowej zgodnej z przepisami prawa
► Współpraca z dostawcami i klientami w zakresie realizacji zamówień publicznych
► Nadzór nad przebiegiem postępowań przetargowych i ich zgodnością z wymaganiami formalnymi
►Udział w negocjacjach warunków umów oraz dbałość o terminowe realizowanie zamówień
Nasze Wymagania:
► Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinie prawa, administracji publicznej lub dziedziny związanej z IT
► Podstawowa wiedza w zakresie zamówień publicznych, szczególnie w branży IT
► Umiejętność analizy i przygotowywania dokumentacji przetargowej zgodnie
► Zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
► Stałe podnoszenie kwalifikacji
► Pracę w zespole
► Atrakcyjne wynagrodzenie, premiowane za osiągnięcia
► Stałą umowę o pracę
► Praca biurowa w godzinach 8-16 (sobota wolna)
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentu CV na adres podany przy ogłoszeniu.
PAKOWACZ ZAMÓWIEŃ E-COMMERCE
OCZEKUJEMY:
- kompletowania i pakowania zamówień zgodnie z dokumentami
- umiejętności pracy w zespole
- dokładności i szybkości w działaniu
- dbałości o wizerunek firmy
- dbania o ład i porządek na stanowisku pracy i w magazynie
- wykonywania innych, bieżących prac magazynowych
OFERUJEMY:
- pracę od zaraz w dynamicznie rozwijającej się firmie, w zgranym, profesjonalnym i doświadczonym zespole
- stałe godziny pracy
- szansę na zdobycie ciekawego doświadczenia
- miłą i przyjazną atmosferę
- szkolenie wprowadzające
Miejsce pracy: ROLMARKET, Cieśle, k /Płocka,
CV prosimy kierować na adres: rekrutacja(małpa)rolmarket.com
Aktualnie poszukujemy:
• Monterów konstrukcji stalowych na projekt w Norwegii
• Monterów rurociągów projekt w Belgii.
• Pracowników ogólnobudowlanych przy budowie instalacji sanitarnej w Płocku
• Specjalista ds. BHP z językiem angielskim w Belgii
• Spawaczy 135/136
Zapewniamy:
• pracę na długi okres czasu
• odzież roboczą
• wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
W CV prosimy o zawarcie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”
• Lokalizacja: Zakład Drobiarski w Kutnie
• Forma zatrudnienia: umowa o pracę
• Województwo: łódzkie
OBOWIĄZKI
• utrzymanie ciągłości pracy parku maszynowego
• wyszukiwanie i usuwanie awarii oraz uszkodzeń
• wykonywanie okresowych przeglądów
OCZEKUJEMY
• wykształcenie średnie techniczne lub zawodowe (w szczególności kierunki elektryka, mechanika, elektronika, elektrotechnika, elektromechanika)
• uprawnienia SEP do 1kV lub gotowość przystąpienia do egzaminu
• gotowość do pracy w systemie zmianowym
• dyspozycyjność (również w weekendy)
• umiejętność pracy zespołowej
• doświadczenie w pracy przy utrzymaniu ruchu w zakładzie produkcyjnym będzie dodatkowym atutem
OFERUJEMY
• stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
• możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
• atrakcyjne warunki zatrudnienia
OFERTY PROSIMY SKŁADAĆ NA ADRES mailowy: maciej.rekrutacja.cd(małpa)obpon.pl
Szczegóły pod nr telefonu: 233233206
WAŻNE! W procesie rekrutacyjnym będą brane pod uwagę wyłącznie aplikacje zawierające jedną z poniższych klauzul:
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli dla potrzeb danego procesu rekrutacyjnego:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez CEDROB S.A. z siedzibą w Ujazdówku Ujazdówek 2a, 06-400 Ciechanów, w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Co będziesz robić?
• Produkcja tubek do kosmetyków - wykładanie tubek na taśmę lub pakowanie ich kartonów
• Produkcja sałatek - mycie, krojenie, pakowanie warzyw i owoców
• Produkcja palet - tworzenie nowych palet, praca od poniedziałku do piątku, godziny
• 7:30-16:30
• Order picker / Magazynier - zbieranie zamówień w magazynie, etykietowanie, przygotowanie wysyłek
• Operator wózka widłowego (wysoki skład) - Amsterdam, załadunek/rozładunek, składowanie towarów, kontrola sprzętu
• Praca przy kwiatach - giełda kwiatowa, oczyszczanie i układanie kwiatów, dostawy do klientów w Europie
• Zbiory sezonowe - praca przy zbiorach brokułów, piwonii, szparagów, dyni, lilii i innych roślin
Co oferujemy?
• Atrakcyjna stawka godzinowa
• Praca w systemie 1,2 lub 3 zmianowym
• Zakwaterowanie i ubezpieczenie zdrowotne
• Praca w zgranym zespole - brak nudy!
Ważne: W niektórych stanowiskach wymagane są prawo jazdy oraz znajomość języka angielskiego, ale skontaktuj się z nami, a pomożemy wybrać Ci odpowiednia ofertę.
Kontakt:
Kamila +48 570 901 414
Sylwia +48 570 901 033
Klaver - Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00
Znajdź nas na FB: Klaver Team
Poszukujemy pracowników do różnych stanowisk w Holandii, oferując zatrudnienie na cały rok, dostosowane do Twoich umiejętności i doświadczenia. Zatrudnienie odbywa się w oparciu o bieżące zapotrzebowanie.
Dostępne oferty w lokalizacjach: Ede, Barneveld, Putten, Soest
Produkcja i pakowanie żywności:
• Sałatki obiadowe - mycie, krojenie, pakowanie
• Mięso drobiowe i wieprzowe - produkcja i pakowanie
• Sery - produkcja, pakowanie, obsługa maszyn
• Produkcja ciastek
• Chipsy- pakowanie
• Jajka - sortowanie, pakowanie, produkcja proszków jajecznych
• Pakowanie mięsa, wieszanie kur
• Rzeźnia
Prace magazynowe i produkcyjne:
• Sortowanie i naprawa palet
• Sortowanie przesyłek PostNL
• Produkcja tworzyw sztucznych
• Produkcja bram garażowych
• Precyzyjny montaż przekaźników (do 50 szt. dziennie w partiach kilkuset)
• Operatorzy maszyn - różne działy
Inne oferty:
• Praca w pralni
• Sprzątanie hotelu
Ważne: W niektórych stanowiskach wymagane są prawo jazdy oraz znajomość języka angielskiego, ale skontaktuj się z nami, a pomożemy wybrać odpowiednia ofertę.
Kontakt:
Kamila +48 570 901 414
Sylwia +48 570 901 033
Klaver - Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00
Znajdź nas na FB: Klaver Team
Szukamy zmotywowanych osób do pracy przy produkcji sera część zadań wymaga siły fizycznej, dlatego to idealna oferta dla par, gdzie jedna osoba może wykonywać lżejsze prace przy maszynach, a druga zajmie się transportem sera (ok. 20 kg).
Co będziesz robić?
Transport serów do maszyn (około 20 kg)
Czyszczenie serów (golenie ze skórki)
Obsługa maszyn możliwość zostania operatorem przy zaangażowaniu i nauce
Praca w nowoczesnym zakładzie, gdzie liczy się motywacja i chęć rozwoju
Pracodawca oferuje:
Pracę od poniedziałku do piątku:
pon.-czw.: 07:00 - 17:00 / pt.: 06:00 - 15:00
Tylko dzienna zmiana - wolne weekendy
Zakwaterowanie dla par oraz ubezpieczenie
Stabilne godziny i długoterminowe zatrudnienie
Wymagania:
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B (mile widziane)
- Sprawność fizyczna i gotowość do pracy fizycznej
- Motywacja i chęć do nauki
Szukacie pracy w parze? Czekamy na Wasz telefon!
Kontakt:
Sylwia +48 570 901 033
Kamila +48 570 901 414
Klaver - Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00
Znajdź nas na FB: Klaver Team
www.klaverteam.com
Poszukujemy osób do pracy przy sortowaniu i kompletowaniu zamówień tekstylnych w pralni przemysłowej.
Lokalizacja: Eindhoven
Twoje zadania:
• Sortowanie prania według koloru i rodzaju
• Wieszanie ubrań na wieszakach
• Obsługa maszyn do suszenia i składania tekstyliów
• Kompletowanie i przygotowywanie zamówień do wysyłki
Co oferujemy:
• Praca na jedną zmianę (6:00–16:00)
• Możliwość wyjazdu w parach – praca na różnych działach
• Akceptowane są też małe grupy oraz kandydaci indywidualni
• Praca odpowiednia zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn
• Transport do pracy, przerwy w ciągu dnia, dostęp do kawy, herbaty i świeżych owoców
Wymagania:
• Gotowość do pracy na stojąco
• Umiejętność podstawowego liczenia i czytania
• Znajomość języka angielskiego, polskiego, rumuńskiego lub hiszpańskiego – wystarczy minimalna
Kontakt:
Sylwia +48 570 901 033
Kamila +48 570 901 414
Klaver - Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00
Znajdź nas na FB: Klaver Team
www.klaverteam.com
Miejsce pracy: Gąbin
TWOJE ZADANIA:
Zastępca Kierownika w dziale Magazyn Opakowań będzie odpowiedzialny za zapewnienie odpowiedniego poziomu stanów magazynowych surowców i materiałów eksploatacyjnych. Będzie pozyskiwał i dokonywał selekcji dostawców, skuteczne negocjował i prowadził procesy zakupowe, kontrolował proces realizacji zamówień oraz budował relacje z dostawcami. Do obowiązków osoby, która dołączy do naszego zespołu będzie należało zarządzanie procesami przyjmowania i wydawania towarów i surowców dostarczonych do Magazynu Opakowań, jak i ciągłe podnoszenie wydajności i jakości pracy podległego zespołu. Zastępca Kierownika będzie wspierał Menadżera Działu również w zakresie opracowywania harmonogramów dostaw. Ponadto w jego odpowiedzialnościach znajdzie się również aktywny udział w projekcie sprzedażowym prowadzonym przez Magazyn Opakowań.
OCZEKUJEMY:
doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w magazynie surowców, zakupów lub logistyki;
doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
umiejętności planowania zasobów;
bardzo dobrej znajomości Excela;
komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
umiejętności planowania zadań i orientacji na realizację celu;
zdolności negocjacyjnych, nastawienia na cele;
umiejętności budowania efektywnych relacji biznesowych;
mile widziana znajomość zagadnień z zakresu poligrafii;
wysokiego poziomu etyki zawodowej i dojrzałości emocjonalnej;
CO CHCEMY CI ZAOFEROWAĆ:
stabilne zatrudnienie w rozwijającej się strukturze;
możliwość rozwoju- jasna ścieżka kariery;
atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy;
otwartość firmy na Twoją inicjatywę, samodzielność i pomysły;
unikalną atmosferę współpracy opartą na zaufaniu i szacunku, z krótką ścieżką decyzyjną;
możliwość powiększania Twoich kwalifikacji poprzez dostęp do platformy językowej i biblioteczki firmowej oraz udział w kursach i szkoleniach;
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
Pisaliśmy, że zależy nam na Twojej dokładności? Prosimy więc o podanie w tytule wiadomości słowa „magazyn”.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do aplikacji poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fructoplant Sp. z o.o. z siedzibą w Gąbinie zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).”
Informujemy, że Administratorem danych jest Fructoplant Sp. z o.o. z siedzibą w Gąbinie przy ul. Kielniki 2E. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
KIM JESTEŚMY:
Jako producent drzew, krzewów owocowych i roślin ozdobnych działamy od 2007 roku. Naszymi klientami są największe europejskie sieci handlowe. W 2023 roku zdobyliśmy brązowy medal w kategorii Gotowe Rośliny i Drzewa w konkursie International Grower of the Year 2023 AIPH. Posiadamy certyfikat GLOBALG.A.P. W Fructoplant wierzymy, że sukces to przede wszystkim nasz Zespół, który obecnie chcemy poszerzyć o Asystenta działu sprzedaży
MIEJSCE PRACY: Praca stacjonarna Gąbin k/Płocka
KOGO SZUKAMY:
Utalentowanej/go Kandydatki/Kandydata chcącego rozwijać się w dziale sprzedaży z pierwszymi doświadczeniami popartymi wynikami w obszarze sprzedaży B2B i pracy administracyjnej. Aby sprawnie realizować swoje zadania osoba, która do nas dołączy powinna komunikatywnie posługiwać się językiem angielskim i płynnie korzystać z MS Office (szczególnie programu Excel).
TWOJE ZADANIA:
Osoba, która dołączy do zespołu będzie odpowiedzialny za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy. Do codziennych zadań będzie należał również nadzór nad procesem realizacji zamówień, prawidłowa aktualizacja wewnętrznych plików sprzedażowych oraz sporządzanie dokumentacji i raportów związanych z obsługą klienta. Będziesz odpowiedzialny za skuteczną współpracę z obecnymi klientami, prowadzącą do zwiększania ilości i wartości zamówień (codzienny kontakt telefoniczny i mailowy, sporadycznie wyjazdy).
OCZEKUJEMY:
• doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku z podobną odpowiedzialnością;
• bardzo dobrej znajomości pakietu Office (Excel jest programem, na którym codziennie pracujemy);
• motywacji do rozwoju;
• sumienności i dokładności;
• komunikatywnej znajomości angielskiego;
CO CHCEMY CI ZAOFEROWAĆ:
• stabilne zatrudnienie w rozwijającej się strukturze;
• możliwość rozwoju- jasna ścieżka kariery;
• atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy;
• otwartość firmy na Twoją inicjatywę, samodzielność i pomysły;
• możliwość powiększania Twoich kwalifikacji językowych poprzez dostęp do platformy eTutor
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
Prosimy o dołączenie do aplikacji poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fructoplant Sp. z o.o. z siedzibą w Gąbinie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).”
Informujemy, że Administratorem danych jest Fructoplant Sp. z o.o. z siedzibą w Gąbinie przy ul. Kielniki 2E. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
W Fructoplant wdrożyliśmy procedurę zgłoszeń wewnętrznych.
Praca przy prefabrykacji rurociągów i aparatów w zakresie stali białych i czarnych.
Wymagana znajomość rysunku izometrycznego.
Cv proszę wysyłać na e-mail: erozycka.sgbp(małpa)onet.pl lub serwis.grupa.bp(małpa)onet.pl
- montaż klimatyzacji i urządzeń chłodniczych
- wykonanie instalacji freonowych
- serwisowanie urządzeń chłodniczych
- diagnostyka i serwisowanie klimatyzacji
- nadzór nad powierzonym mieniem
Wymagania:
- wykształcenie średnie techniczne
- umiejętność spawania lutem twardym instalacji freonowych
- uprawnienia f-gaz
- uprawnienia gr. I (E)
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych
- prawo jazdy Kat.B
- dobra organizacja pracy
- rzetelność
Oferujemy:
· Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
· Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
· Szkolenia branżowe,
· Motywacyjny system wynagrodzeń,
· Uczestnictwo w realizacji dużych inwestycji
· Wynagrodzenie w zależności od umiejętności i zaangażowania
Proszę o przesyłanie CV na adres mailowy biuro(małpa)climahit.pl,
ORDER PICKER W MAGAZYNIE – GRUPA WEEKENDOWA
Miejsce pracy: Breda
Stawka: 14,06 EU brutto/h + dodatek na każdą zmianę, łącznie 16,21 EU brutto/h
Grupa weekendowa (praca piątek- poniedziałek)
Na czym polega praca:
- kompletowanie zamówień za pomocą skanera
- sprawdzanie i pakowanie produktów (m.in. opakowania na produktu różnego typu)
- przygotowywanie spakowanych produktów do wysyłki
- inne prace magazynowe (m.in. utrzymanie stanów magazynowych)
Warunki pracy:
- praca na magazynie w normalnej temperaturze
- praca w systemie weekendowym: piątek, sobota, niedziela, poniedziałek
- jest to praca gdzie występuje możliwość częstego przemieszczania się
Czego oczekujemy:
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- prawo jazdy kat. B mile widziane
Co oferujemy:
- Wynagrodzenie 14,06 EU brutto/h + dodatek na każdą zmianę, łącznie 16,21 EU brutto/h , cotygodniowo przelewane na Twoje konto
- Ubezpieczenie zdrowotne w cenie €39,35 tygodniowo
- Zakwaterowanie firmowe zgodne z certyfikatem SNF w cenie €119 tygodniowo (pokoje dwuosobowe)
- Możliwość rozpoczęcia kursu języka holenderskiego
- Opiekę koordynatora
- Dostęp do portalu pracowniczego (który zawiera Twoje umowy, dokumenty, paski wypłat, roczne zestawienia zarobków, itp.)
- Bezpłatny transport do pracy samochodem lub rowerem tradycyjnym. W przypadku roweru elektrycznego – koszt 6€/ tydzień
- Organizację płatnego wyjazdu za granicę u naszego zaufanego przewoźnika lub możliwość skorzystania z odroczonej płatności za bilet (PayPo)
Co dalej?
- Skontaktuj się z nami: https://abpraca.pl/kontakt/
- Prześlij CV na rekrutacja(małpa)abpraca.pl
Skontaktuj się z nami na WhatsApp!
Informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych
https://abpraca.pl/wp-content/uploads/2024/03/OBOWIAZEK-INFORMACYJNY.pdf
Certyfikat MGiP nr 5971
Oferta Pracy Tymczasowej
www.abpraca.pl
Pracownik upraw kwiatów ciętych i krzewów (M/K)
Miejsce pracy: Echteld
Stawka: od 14,06 EU brutto/h
Na czym polega praca:
- pracujesz jako pomocnik przy uprawie i w związku z tym jesteś odpowiedzialny za zbieranie kwiatów ciętych i krzewów
- wykonujesz również ogólne prace konserwacyjne, takie jak usuwanie chwastów
- praca przy układaniu tuneli na kwiaty cięte
– praca przy zbieraniu kwiatów ciętych i krzewów
Warunki pracy:
– praca na zewnątrz lub w tunelu foliowym
– praca uzależniona od pogody
- Praca na jedną zmianę: 7:00-16:00
Czego oczekujemy:
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu podstawowym
- prawo jazdy kat.B mile widziane
Co oferujemy:
- Wynagrodzenie od 14,06 do 14,50 EU brutto/h - w zależności od doświadczenia, cotygodniowo przelewane na Twoje konto
- Ubezpieczenie zdrowotne w cenie €39,35 tygodniowo
- Zakwaterowanie firmowe zgodne z certyfikatem SNF w cenie €119 tygodniowo (pokoje dwuosobowe)
- Możliwość rozpoczęcia kursu języka holenderskiego
- Opiekę koordynatora
- Dostęp do portalu pracowniczego (który zawiera Twoje umowy, dokumenty, paski wypłat, roczne zestawienia zarobków, itp.)
- Bezpłatny transport do pracy samochodem lub rowerem tradycyjnym. W przypadku roweru elektrycznego – koszt 6€/ tydzień
- Organizację płatnego wyjazdu za granicę u naszego zaufanego przewoźnika lub możliwość skorzystania z odroczonej płatności za bilet (PayPo)
Co dalej?
- Skontaktuj się z nami: https://abpraca.pl/kontakt/
- Prześlij CV na rekrutacja(małpa)abpraca.pl
Skontaktuj się z nami na WhatsApp!
Informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych
Certyfikat MGiP nr 5971
Oferta Pracy Tymczasowej
www.abpraca.pl
1. Pomocnik Montera
2. Monter z rysunkiem izometrycznym
3. Spawacz TIG
4. Spawacz Mig/Mag
Praca w Polsce.
Stawki ustalamy z każdym pracownikiem indywidualnie
W delegacji zapewniamy : zakwaterowanie oraz dojazd
Kontakt : 790451810
Chcesz coś sprzedać, kupić lub oddać?
W każdym momencie możesz dodać swoje własne darmowe ogłoszenie.