Referent ds. rozliczeń i administracji

Opublikowano 21.11.2024 13:27. Ostatnia modyfikacja 21.11.2024 13:28
Zakres obowiązków:
1) czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, ich weryfikacja oraz ewidencjonowanie,
2) przygotowywanie pism urzędowych, umów o współpracy oraz innych niezbędnych zestawień i rozliczeń,
3) wystawianie faktur sprzedażowych oraz ich wysyłka,
4) rozliczanie zużycia mediów przez najemców,
5) bieżąca kontrola terminowości płatności zobowiązań oraz przygotowywanie wezwań do zapłaty,
6) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem składników majątku firmy,
7) prowadzenie spraw związanych z gospodarką odpadami w firmie,
8) bieżąca współpraca z działem księgowości oraz handlowym.
Wymagania:
1) wykształcenie min. średnie,
2) doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,
3) znajomość podstaw z zakresu księgowości,
4) umiejętność logicznego myślenia oraz umiejętności analityczne,
5) terminowość, rzetelność, dokładność oraz samodzielność,
6) prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
1) stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
2) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
3) wynagrodzenie adekwatne do posiadanego wykształcenia i umiejętność,
4) możliwość rozwoju zawodowego,
5) niezbędne narzędzia pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV drogą mailową. Prosimy o zamieszczenie klauzuli: ” Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
Ogłoszeniodawca: INVEST BUD Telefon: 511 57… E-mail: sprzedaz@…