Referent ds. Informatyki
Opublikowano 03.02.2025 10:55. Ostatnia modyfikacja 24.03.2025 08:41Oczekiwania:
---------------
- znajomość podstawowych zagadnień finansowo-księgowych oraz umiejętność analizy i rozwiązywania problemów z oprogramowaniem.
- doświadczenie w obszarze wsparcia help desk, w tym zdolność szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów technicznych.
- znajomość zagadnień związanych z Active Directory.
- wiedza dotycząca sieci komputerowych, systemu operacyjnego Microsoft Windows
- doświadczenie w diagnozowaniu usterek sprzętowych oraz instalacji i konfiguracji oprogramowania
- znajomość pakietów biurowych MS Office/Office 365
- umiejętności szybkiego uczenia się, konsekwencja w działaniu i dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- umiejętność analitycznego podejścia oraz skuteczne zarządzanie wieloma zadaniami
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca pracę z dokumentacją techniczną.
---------------
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Mazowiecką Spółdzielnię Mieszkaniową zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.