Export Manager
Opublikowano 14.04.2025 08:19. Ostatnia modyfikacja 14.04.2025 08:20Zakres obowiązków
• współtworzenie i realizacja strategii oraz planów sprzedażowych
• realizacja celów sprzedażowych i założeń budżetowych
• spotkania handlowe, prezentacje, szkolenia produktowe, udział w targach i konferencjach
• negocjowanie warunków handlowych i nadzór nad ich realizacją
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z obecnymi
• współpraca przy wdrażaniu nowych produktów
• rozwój i analizy rynku sprzedaży i monitorowanie jego potencjału
• monitorowanie oraz analiza działań konkurencji
Nasze wymagania
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w zakresie ze sprzedaży eksportowej
• zaawansowana znajomość języka angielskiego (min poziom C1) - warunek konieczny, inne języki mile widziane
• kreatywność, samodzielność, umiejętność logicznego myślenia i nieszablonowego rozwiazywania problemów,
• łatwość w dostosowaniu się do zmian zarówno wewnątrz organizacji jak w kontaktach z klientem,
• znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel)
• gotowość do podróży służbowych
• dyspozycyjność
To oferujemy
• Ciekawą oraz pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Stabilne warunki zatrudnienia oraz nastawienie na długofalową współpracę
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
• Możliwość pracy zdalnej
• Perspektywę rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych
• Liczne kursy i szkolenia w tym kursy językowe
• Prywatną opiekę medyczna finansowana przez pracodawcę
• Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia
• Dopłata do wypoczynku i wypoczynku dzieci;
• Bony, talony okazjonalne i inne formy premiowania i motywowania