Specjalista Biura Obsługi Mieszkańca
Opublikowano 20.05.2025 13:32. Ostatnia modyfikacja 20.05.2025 13:33Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełnić funkcję pierwszego kontaktu dla mieszkańców Spółdzielni i odpowiadać za kompleksową obsługę administracyjną i informacyjną. Do głównych obowiązków należeć będzie:
•Bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa mieszkańców – udzielanie informacji, przyjmowanie wniosków i zgłoszeń, wydawanie zaświadczeń.
•Obsługa rozliczeń – informowanie o saldach, opłatach i zaległościach, podstawowa obsługa dokumentacji w tym zakresie.
•Obsługa spraw członkowskich – przyjmowanie członków, przygotowywanie umów, prowadzenie rejestrów i dokumentacji.
•Współpraca z kancelarią prawną w zakresie przekazywania dokumentów i wsparcia w monitorowaniu spraw
•Prowadzenie podstawowej dokumentacji mieszkańców, aktualizacja danych oraz wsparcie działań administracyjnych.
•Przygotowywanie umów najmu lokali mieszkalnych, użytkowych i miejsc postojowych.
Wymagania:
•Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: administracja, prawo, ekonomia, finanse, zarządzanie.
•Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym w pracy z klientem – atutem będzie doświadczenie w pracy w spółdzielni mieszkaniowej.
•Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
•Znajomość zasad rozliczeń finansowych oraz przepisów dotyczących członkostwa w spółdzielniach.
•Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta – empatia, komunikatywność, uprzejmość i nastawienie na pomoc mieszkańcom.
•Samodzielność, rzetelność, dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.
•Wysoka kultura osobista oraz umiejętność współpracy zespołowej.
Oferujemy:
•Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat.
•Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia
•Pakiet świadczeń socjalnych (ZFŚS, dofinansowanie do wypoczynku, grupowe ubezpieczenie).
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego na adres e-mail: rekrutacja(małpa)msmchemik.pl do dnia 30.05.2025 r.
Prosimy o zawarcie w aplikacji poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez MIĘDZYZAKŁADOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CHEMIK" W PŁOCKU w celu udziału w procesie rekrutacji”.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Informujemy, iż administratorem Państwa danych osobowych jest Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa „Chemik” z siedzibą w Płocku przy ul. 3 Maja 12. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod(at)msmchemik.pl lub pod adresem korespondencyjnym: Inspektor Ochrony Danych, MSM Chemik w Płocku 09-402, ul. 3 Maja 12. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, którego dotyczy złożona aplikacja. Podanie danych osobowych wynika z obowiązku, o którym mowa w art. 221§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.