Specjalista/specjalistka ds. administracji budowy
Opublikowano 18.08.2025 13:42. Ostatnia modyfikacja 18.08.2025 13:43Specjalista/specjalistka ds. administracji budowy
Umowa o pracę, pełny etat.
Miejsce pracy - Płock.
Zakres obowiązków
• prowadzenie dokumentacji budowy,
• współpraca z Kierownikiem Projektu i innymi członkami zespołu w poszczególnych fazach realizacji projektu,
• obsługa korespondencji,
• kontakt z klientami i podwykonawcami,
• zamawianie materiałów i usług,
• rozsyłanie dokumentów budowy do uczestników procesu budowlanego,
• archiwizacja dokumentacji,
• informowanie o zmianach w dokumentacji, kontrolowanie wprowadzenia zmian do projektu,
Nasze wymagania
• wykształcenie wyższe,
• mile widziane doświadczenie w pracy na budowie,
• umiejętność pracy w zespole,
• dyspozycyjność,
• dobra organizacja pracy,
• znajomość programów pakietu MS Office
Oferujemy
• umowę o pracę,
• szkolenia oraz wprowadzenie do pracy w wewnętrznym systemie firmy,
• zdobywanie doświadczenia przy realizacji ciekawych projektów,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• komputer służbowy,
• samochód oraz telefon służbowy,
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami:
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod nr. telefonu:
601 641 339,
lub przesyłanie aplikacji na adres e-mail:
rekrutacjawloclawek2025(małpa)op.pl
Prosimy o zamieszczenie w dokumencie CV aktualnej klauzuli RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez INWEST BUD w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.