Towarzyskie » Pozostałe
Poznam , poklikam z chłopakiem który ma poczucie humoru
Towarzyskie » Matrymonialne
Witam . Poznam mężczyznę do 42lat któremu tak jak mi brakuje czułości przytulania pocałunków jak tez sexu. Mam 31lat jestem puszysta. Ps. To ogłoszenie jest dla osób zdecydowanych realnych i normalnych a nie napalencow
Ogłoszeniodawca: Kasia E-mail: kasia.maciaga@…
Towarzyskie » Pozostałe
Hej spotkam się teraz w twojm aucie na szybkiego lodzika oczekuje sponsoringu
Ogłoszeniodawca: Kotka E-mail: namietna3@…
Towarzyskie » Pozostałe
Na mile rzeczowe spotkanko w trakcie ktorego w me cieple usta zawita .... twoj .... siurek hihi ?! Tylko nie przesadzaj z wyobraznia swa
Tylko panowie z autem z kasa i czasem wolnym
Zapraszam
Ogłoszeniodawca: Karola 21 E-mail: szaszaszu@…
Oferuje dlugie i namietne lizanie cipeczki do nie kończącego sie orgazmu zapraszam ?moja ulubiona pozycja to lizanie dziurek od tylu; mam doktorat z robienia minetki zapraszam .
Ogłoszeniodawca: nssir1 E-mail: nassir1@…
Towarzyskie » Matrymonialne
Witam
Poszukuje kochanki. Brakuje Ci prawdziwego faceta odezwij sie a napewno sie dogadamy. Ja normalny 30 latek.
Pozdrawiam.
Towarzyskie » Matrymonialne
Szukam dziewczyny prowadzącej gospodarstwo rolne. Stały związek.
ok.Płocka, Sierpca
Ogłoszeniodawca: on E-mail: rolniczki.szukam@…
Towarzyskie » Matrymonialne
Na lampkę wina lub coś mocniejszego do hotelu :)
Chętnie Pani krągła :P
Nie gryzę a wręcz przeciwnie :*
Towarzyskie » Pozostałe
Szukam dziewczyny kobiety do luźnych spotkań we dwoje, przy czym prosze nie rozumieć treści ogłoszenia jednoznacznie
preferowany wiek pani 20-40l,a to czy relacja będzie sponsorowana z mojej strony zależy od Ciebie (czy sobie tego życzysz)
Towarzyskie » Pozostałe
Zasposoruje kobiete masz mala cipkie chcesz miec duze wargi mogie ci ja napompowac pelna,dyskrecja pisz teraz czekam
Towarzyskie » Pozostałe
Podobno na tym portalu można poznać fajną kobietę,podobno Panie szukające sponsora to amatorki,podobno żonaci faceci mogą tu poznać mężatki,podobno w takich znajomościach uzupełniają braki z oficjalnych związków,podobno znajdują przyjaźń,zaufanie, szczerość, lojalność,oddanie i wcale nie chodzi o sex :) podobno takie układy potrafią być stabilne i trwać nawet kilka lat,podobno nikt w nich nie wychodzi poza ustalone zasady i nie będzie chciał więcej,podobno ludzie są szczęśliwi i nikt tu nikogo nie buja i nie udaje kogoś innego...podobno...
Ogłoszeniodawca: Facet E-mail: kolega366@…
Towarzyskie » Pozostałe
Panowie tu od jakiegoś czasu pewna osoba daje ogłoszenie:
"Hej...Potrzebuje doładowania do plusa, kto pomoże? Odwdzięczę się - fotki i filmiki. Po zakupie nie wykluczam spotkania. Pozdrawiam Ania"
Wkurza mnie osobiście, jak ktoś chce wyłudzać kasę.
Towarzyskie » Matrymonialne
Mlody ogier duzy penis dla dojrzałej kobiety lubiącej dobrze sie zaspokoić da kase za sex brakuje ci pieszczot pisz teraz czekam wyślę Ci foto
Towarzyskie » Pozostałe
Witam. Poznam wolną kobietę w wieku 26-40 lat w celu stworzenia na początku znajomości/przyjaźni wspólnego spędzania czasu przy kawie, rozmowie, kinie, z czasem jeśli oboje będziemy się dogadywać to stały związek. Ja facet po 30-stce mieszkający sam, bez zobowiązań. Odpowiem na @ w których będzie coś więcej napisane niż zwykłe "hej" Pozdrawiam
Towarzyskie » Pozostałe
Hej...Potrzebuje doładowania do plusa, kto pomoże? Odwdzięczę się - fotki i filmiki. Po zakupie nie wykluczam spotkania. Pozdrawiam Ania:*

Chcesz coś sprzedać, kupić lub oddać?

W każdym momencie możesz dodać swoje własne darmowe ogłoszenie.