Towarzyskie
Zapłacę młodej ładnej za zrobienie minetki,tylko to
Towarzyskie
Samotny singiel po 30 pozna samotną singielke przed lub po 30 :)
Nie wstydź,nie bój sie napisać
Towarzyskie
Szukam kobiety w wiadomym celu
Ogłoszeniodawca: Maxym E-mail: maxym123456789@…
Towarzyskie
Witam. Z miłą chęcią spotkam się dziś z jedną zadbana kobietą u mnie w ok Płocka bądź u Ciebie na fajnie spędzony czas przy kawie, rozmowach, oferuje miły masaż relaksacyjny oraz namiętnym seksie, ja miły zabawny facet w ok czterdziestki. Czekam na propozycję od normalnych kobiet Myślę że dogadamy się w każdej kwestii.
Towarzyskie
Spotkam sie z dojrzalym mezczyzna , ktory chce doznac przygody z ladna brunetka lat 25.
Oferuje wszystko oprocz seksu analnego cena od 150 zl nie posiadam lokum
Cena: 150zł Ogłoszeniodawca: Sara E-mail: sarasarah1212@…
Towarzyskie
Młody chłopak poszukuje kobiety która oceni wytrysk krótki filmik. Mam hiperspermie ( obfite wytryski). Poszukuję również takiej pani która zechce się spotkać. Spotkanie w aucie bądź lokum. Poszukuję pani która lubi obfite wytryski. Mobilny. Możliwy układ. Wszystkie kwestie do dogadania na mailu.
Szukam miłej relacji z kobietą. Przyjacielskiej, pełnej namiętności i uniesień. Jestem samotnym, choć żonatym mężczyzną, który z pewnych względów nie może zmienić swojego życia. Nie chciałbym jednak obudzić się za parę lat będąc zgorzkniałym, zgryźliwym i wypalonym gościem. Właśnie dlatego postanowiłem napisać tu, by znaleźć równie samotną, niedocenioną, niedopieszczoną, zaniedbywaną kobietę. Może moglibyśmy pomóc sobie nawzajem? Nawiązać przyjacielską znajomość? Zostań moją dyskretną przyjaciółką.
Wiek jest bez znaczenia. Lubię jednak kobiety nieco większe... A ja? Wysoki, postawny, brodaty facet przed 40.
Jestem samotnym, żonatym mężczyzną, który potrzebuje trochę ciepła, namiętności, uwagi. Jak my wszyscy zresztą. Tkwię w relacji, której z różnych względów życiowych zakończyć nie mogę. Dlatego pomyślałem, że może tu znajdę przyjaciółkę? Kobietę dyskretną, najlepiej „plus size”, która w zamian za coś - „coś” dogadamy mailem - spotka się ze mną na miłe chwile tylko we dwoje. Nie szukam mechanicznego seksu, rozrywki, a czegoś głębszego, bo wydaje mi się, że pomimo wszystko taką relację można tu nawiązać.
Odpiszę na każdą wiadomość, do czego oczywiście zachęcam :) .
Ogłoszeniodawca: A E-mail: nekark9090@…
Towarzyskie
Witam szukam fajnej kobitki dziewczyny do miłego układu bez żadnych udziwnień za poświęcony czas mogę pomóc mieszkaniowo i fin za dyskretne spotkanie 1000zl interesuje mnie taki układ tylko z jedną kobitka coś o nie 34 lata wysoki ogarnięty mieszkający w Płocku i tu też prowadzę firmę zainteresowana kobietę proszę o kontakt napewno się nie zawiedziesz oczekuje dyskrecji pozdrowiam wszystkich
Ogłoszeniodawca: Lukasz E-mail: Kaz.lua@…
Towarzyskie
Dam sobie zrobić loda może też sam zrobię za sponsoring mam 40 lat.
Ogłoszeniodawca: Marcin E-mail: marcincybulski80@…
Towarzyskie
Ciagne do konca 30zl musisz dojechac
Cena: 725 581 273zł E-mail: koziolekadam1@…
Towarzyskie
Spotkam się z m. normalnym i zdecydowanym facetem, zrobię dobrze. Ja 55 l.
Towarzyskie
Poznam Kobietę którą tak jak mnie dopadła rutyna w związku.
Ogłoszeniodawca: :) E-mail: paaawcio@…
Towarzyskie
Dyskretnej kobiecie dam pobawić się kutaskiem. Chętnie panie od 50 lat wzwyż .Możesz być z koleżanką.
Ogłoszeniodawca: PŁOCK,KUTNO.GOSTYNIN E-mail: andrzejek.jakubowski@…
Witam.Będę jutro w Płocku,chętnie spotkam się z kobietą przed którą się rozbiorę i dam jej kasę jak zwali mi konika..wymagam dyskrecji.
Ogłoszeniodawca: Samotny E-mail: andrzejek.jakubowski@…

Chcesz coś sprzedać, kupić lub oddać?

W każdym momencie możesz dodać swoje własne darmowe ogłoszenie.